onsdag 25 februari 2009

Ba ba bara ba ba..

idag har jag druckit typ 5 koppar kaffe, försökt plugga mekanik, men jag har iaf tvättat! woho! Och så skulle jag hålla i vaktträningen, det kom typ 8 pers.. Det gick inte så bra med andra ord, jag hade ont i magen och var allmänt förvirrad, men det är väl så det ska vara ibland vissa dagar..

- Ont i magen av allt kaffe
+ Kaffet verkade bita på mig idag
- Inte diskat, städat eller packat
+ Jag har tvättat
- Långa möten och dumma saker..
+ Att jag inte var med på det mötet
- Missar typ minst två fester som verkar roliga denna helg och Anna som är på besök
+ Jag får vara med min familj i London hela helgen
- Ingen matlåda tills imorrn
+ Jag slipper diska

Nej, nu ska jag nog lägga mig i min underbara säng och drömma mig bort..

Ska upp och dela ut flyers imorrn, tur att man beställt väckning.. ;)

Ha det gött!

Inga kommentarer: