tisdag 10 februari 2009

Livet går ibland emot en..

Jaha, ska jag vara sådär tråkig nu.. Nej, men just de senaste dagarna känns det som om livet är lite väl hårt mot många av de människor som jag tycker mycket om. Det handlar om olika saker, men man blir lite orolig ibland. Det vore ju kul om alla man tycker om mådde bra, tyvärr är livet ganska orättvist ibland, men jag tror att man alltid kommer ur en svår period och att man gör det starkare än vad man var innan. Man lär sig alltid nåt på vägen och det kan man ta med sig till framtiden. Tiden läker alla sår säger dom, men jag tror bara att vissa saker får ett plåster, men ett väldigt bra plåster, som sitter kvar så att det inte gör ont, men som ändå påminner en ibland om vad man var med om..

Annars har det inte hänt så mycket, jag har varit i skolan och jobbat med SOF. Och såklart när man tror att man har koll på allt vad gäller SOF så är det det ju nåt nytt som dyker upp som man ska tänka över.. Tur att jag kan sätta ner foten ibland och faktiskt säga att "Nej, nu får ni tänka till lite..".

Dagens låt kanske känns lite uttjatad, men vafan..

Inga kommentarer: