söndag 8 februari 2009

VSR Lördag

jahapp.. Då var det dags för årets sista VSR dag.. Vaknade upp och mådde asdåligt, så jag beslöt mig för att inte gå till backen, utan vila istället.. Sen var det bara att hoppa in i duschen, slänga på sig snyggaste klänning och bege sig till fördrinken, nu är det sittning som gäller!! Bättre sittning får man leta efter, det är mycket folk, alla har roligt, folk sjunger, Andy & Åman toastade, inte lätt att göra det till en sånhär sittning, men jag tycker att de gjorde ett kanonjobb!

Sen efter sittningen så dansades det en hel del, jag och Elin var lite överallt och dansade, kul som fan! Sen började kvällen dala lite.. Det började med att bandet endast spelade en låt, nån får för sig att kräkas över Elin och sen får andra för sig lite halvkorkade ideer, men men.. Jag börjar röra mig hemmåt, men får då ett samtal och vips så hamnar man på nån electrofest med ett gäng personer i färgklada kläder.. En kortlek med nakna karlar kastades vilt omkring och Patrik hade pirr i magen. Kvällen avslutas kl 4 med att vi försöker para ihop två människor genom att lämna den ena utanför den andras dörr, men planen sket sig då en av dem inte svarade i telefonen för att ta emot presenten..

Kvällens låt blir denna.. För det var så mysig stämning när den sjöngs på sittningen.



Ha det bäst!

Inga kommentarer: