lördag 21 februari 2009

AC/DC

Japp, jag var där igår på Globen. Fan vilket jävla ös det var!!! Hela Globen skakade och dånade.. En av de bästa konserter jag har sett, trots att jag satt på en asdålig plats. Precis lagom med grejer på scenen, det var klockan, ett JÄTTEstor uppblåsbar Rosie och kanoner.. I bakgrunden hade dom ett ascoolt tåg som det rök ur.. Magiskt var det!!!

När vi var tillbaka i Linköping kl 01 så gick vi såklart till [hg], jag var spiknykter till skillnad från andra (nämner inga namn så folk behöver skämmas).. Efter att jag och johan lyckats fixa ett nytt "par" så gick vi alla till statoil och käkade, tror de var mindre nöjda av att ha oss där då de sa till oss flera gånger.. men men.. tycker att om man jobbar på en mack som har korv och klockan är efter 03 så får man ju räkna med att det dyker upp folk som vill käka.. Vi var ju inte otrevliga direkt, mest bara glada om du frågar mig..

Lite filmer från igår (tagna från Youtube)

Introt till hela konserten:


JÄTTEtjejen:


GRYMT var det!

Nu ska jag städa och sen ska jag ut med Lisa..

Inga kommentarer: