måndag 16 februari 2009

Bra jobbhelg!

Så har man jobbat heeeela helgen, trodde det skulle bli ett helvete, men det visade sig vara ganska trevligt! Roligt folk man jobbade med och det hände egentligen inget speciellt.. I fredags på [hg] var det mycket trevligt folk, en tjej minns jag lite extra mycket. Hon hade "tappat bort" sin garderobsbricka, men hade efter mycket letande och tänkande hittat den innanför trosorna.. Mysigt! Sen var det två roliga amerikaner där också, ena killen pratade på som fan och skämtade hela tiden, han va lite söt också.. hehe..

I lördags jobbade jag på Kårallen, det var MYCKET trevligt. Eftersom det var alla hjärtans dag så hade jag ju en dejt med mig hela kvällen och eftersom det gäller att slå på stort så var ju såklart Drott min dejt. Han var väldigt romantisk av sig, vi åt middag tillsammans, Tacotallrik, han hade tom fixat ett bord till oss där vi kunde sitta ifred. När KG kom och ville köpa mig av Drott så satte han ett högt pris, 500kr för smisk, det tycker jag också tyder på att han är en riktigt gentleman den där Drott. Dock störde jag mig på lite grejer den kvällen, jag är så fruktansvärt trött på folk som säger att jag ser sur ut när jag jobbar. Om man nu tycker det så kan man själv gå och ställa sig på min plats i minusgrader med alla fulla människor. Fast å andra sidan, jag behöver inga nya vänner, har tillräckligt med kompisar som känner mig!

Men, nu är det måndag. Jag försov mig imorse, suck! Har bokat tvättid och hade tänkt få lite gjort idag.. Jag ska:

- Tvätta
- Diska
- Ringa DC på Trappan
- Ringa Kommunen
- Ringa en av NKPG-ansvariga
- Skriva ut alla tillstånd
- Gå på möte

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: