tisdag 3 februari 2009

blä..

idag är en såndär dag då man inte borde gått upp ur sängen, men det upptäcker man ju först när det är försent såklart! Min hjärna har inte riktigt fungerat idag, jag har kommit med "smarta" ideer som sedan visat sig vara jättekonstiga, men det är ju tur att jag kom på det snabbt innan jag lovade nåt. Jag har även skällt på IT-gruppen och sagt att internet helt plötsligt slutade fungera, de funderade på att börja felsöka, men sen kom Patrik på den briljanta ideen att kolla min nätverkssladd, som såklart hade hoppat ur! SUCK! Sen var jag i Tornby, allt gick smärtfritt, fick det mesta gjort, krockade inte med bilen osv.. Men så kommer jag hem.. Ska koka pasta och göra köttfärssås och lyckas såklart spilla kokande vatten på foten. Så nu håller det på att bildas en fin blåsa..

Ja just ja, jag vaknade upp och kände mig sjuk, hostar som fan!

Kanske ska tillägga att på torsdag är det VSR och jag hade tänkt att festa, men om foten blir värre eller jag blir sjukare så kommer det ju inte gå så bra..

Nu undrar jag NÄR I HELVETE KOMMER MIN KARMA ATT VÄNDA??? vad har jag gjort för ont?????????

blä!

Men det är skönt att veta att det finns fler som misslyckas!



//Ida

Inga kommentarer: