fredag 13 februari 2009

Slutet på veckan, början på helgen..

Jaha, då var det fredag idag, skönt kan man ju tycka, men jag ska faktiskt jobba hela helgen. Jag ser fram emot det faktiskt, var ett tag sen nu och kommer inte jobba fullt ut under våren sen så jag får passa på att dra ner på min karma litegrann i helgen så att allt blir i balans..

Igår var det John Doe, dålig musik, men ändå roligt. Min klocka och min sjal luktar öl och jag har ett blåmärke i pannan, man skulle kunna tro att det var tokfest, men jag drack bara 4 öl.. Spårade väl ut nånstans, kul att man lyckas med det utan att vara aspackad iaf..

Nu sitter jag här ensam i knutpunkten och äter McDonaldsmat.. Jag var iaf så smart att jag frågade om dom hade nåt färdigt och tog det.. så det gick ganska fort faktiskt..

Låt som jag lyssnade på för några år sen som jag tycker e asskön!

Inga kommentarer: