tisdag 24 februari 2009

jag skyller på kaffet...

Idag gick jag upp typ 10.30, kände att jag inte ville gå upp kl 7 då min väckarklocka ringde.. Jag har nog inte fått nåt vettigt gjort idag, men jag har fått lite gjort.. Började dagen med att prata med pappa om London och om att mamma faktiskt fyller år och att vi ska köpa en present till henne.. Sen så klev jag iväg till skolan, satt där och försökte plugga, men trots att jag hade 4 koppar kaffe i kroppen så fick jag inget plugg gjort.. Då beslöt jag mig för att prata lite med DC om Vaktjackor och bildkanoner eller vad dom nu heter.. Eftersom hans hund var på kontoret så var jag ju såklart tvungen att leka lite med den, fast jag var rädd för att den skulle kissa på mig, men det gjorde den inte..

Jag har även bokat in alkoholutbildning för SOF.. woho.. och så har jag planerat lite vaktträning inför morgondagen.. och så har jag diskat en massa koppar i knutpunkten, finns det nåt jag hatar så är det att diska, men att diska efter någon annan är nog det värsta jag vet!!!!!!!

Så lite har man fått gjort, men inget jag hade tänkt mig..

Nu ska jag käka korvstroganoff och glo på TV, tyvärr så måste jag ju diska här hemma oxå, annars finns en risk för att mina kökssaker har krypit ut ur lägenheten när jag kommer hem efter London..

Inga kommentarer: