lördag 7 mars 2009

Vad skulle man göra utan vänner?

Igår var jag inte alls på bra humör, tänkte skita i att spela innebandy.. När jag låg i sängen och mådde som sämst så damp det ner inte mindre än tre sms i min inkorg, ett från yoni, ett från stophe och ett frång johan. I alla tre stod det att jag skulle med och spela innebandy, klart att man blev glad. Så jag följde med och tänkte att jag skulle dra hem direkt efter, men på vägen dit kom jag på att jag borde ju äta efteråt och dom skulle ju till Ville Valla, så jag hakade på dit. Men kl 00 så var alla så sega så då beslöt vi oss för att "gå hem".. Vi kom till Statoil, sen kom nån med den briljanta ideen om att gå hem till yoni och efterfesta, eftersom jag inte ville gå själv så hakade jag på.. Kl 2-3 nångång var jag hemma inatt, trött som fan.. Blev väckt kl 8 av att Harry ringde och stod utanför porten och ville komma in till Olle som bor i samma hus..

Som sagt, hade man inte haft roliga vänner så hade jag inte haft nåt kul att skriva om..

Nu ska jag återgå till vågfysiken igen.. håll i hatten för nu blir det åka av!

Inga kommentarer: