fredag 6 mars 2009

fredag..

fredagar brukar ju vara den dagen man ser fram emot för då kan man dricka öl utan att skämmas.. Men nu har man ju tenta P så då får man helt enkelt plugga.. Men jag ska hinna med att spela innebandy med SOF-gänget sen.. Dock har de planerat öl både innan och efter och jag funderar på att vara en bra student och inte dricka öl, utan istället plugga.. Jag kan ta igen det nästa lördag istället och dricka med gott samvete..

Jag har även tänkt ut lite planer för min "fina" fondvägg i min lägenhet.. Men inte riktigt bestämt mig än hur det ska bli, men jag tror jag har spikat nåt nu på morgonen, av nån anledning blir man mer kreativ när man måste plugga, fattar inte hur det går ihop egentligen..

Igår var det John Doe, trodde faktiskt att jag skulle gilla bandet, musiken i sig var ganska bra. Typiskt sån musik man kan spela i bakgrunden om man sitter och dricker öl.. Men jag tror att bandet måste gjort sin sämsta spelning igår.. Två trasiga gitarrer, ljudet var åt helvete, fyra stycken pingvin skämt för att inte publiken skulle gå därifrån medan gitarristen svor över strängar som inte ville hålla.. Men de startade med Cheers låten, funderar på hur många som blev kissnödiga då.. hehe..

Nej, nu ska jag åter till vågfysikens underbara värld..

Ha det gött!!

1 kommentar:

Unknown sa...

haha, trodde först det skulle stå att då får man skämmas även när man dricker öl på en fredag i inledningen =)