onsdag 11 mars 2009

Funderar på nåt nytt..

Såhär i Tenta P har man en tendens att drömma sig bort, nu har jag drömt mig bort litegrann igen och funderar på en hel del.. Jag har sökt en sommarkurs i Japanska, jag har anmält mig till funkis på Hultfredsfestivalen, jag ska "renovera" min lägenhet.. Men funderar på att vänta med det tills i sommar, då man vet hur mycket pengar man kommer att ha och då man faktiskt har tid.. Tänkte att jag hade tid i nästa vecka, men så kom jag på att det är nog bra om jag faktiskt kör på med SOF och STÄDAR min lägenhet, såndär riktig storstädning.. Och kanske laga en och annan matlåda..

Annars så går pluggandet ganska bra nu faktiskt, fattar mer och mer av mekaniken och jag hoppas på att det går lika bra på torsdag och fredag som det har gått idag.. Tror jag mår bra av att dricka ett par öl på kvällarna.. I måndags var jag på [hg] med Harry och tog två öl och snackade skit, igår var jag på Ville Valla med Yoni och Johan och tog två öl och snacka skit med dem.. Blir mest SOF snack, men det är ju det vårat liv består av just nu.. Men det är ju bara två månader kvar, lite läskigt faktiskt!

Nu ska jag diska.. som jag har längtat!!

Slänger med låten som jag lyssnat mycket på när jag pluggat denna vecka..

Inga kommentarer: