måndag 30 mars 2009

oj oj oj!!!

Vilken jäkla rolig vecka det har varit, men idag får man sota för det.. :)

I Torsdags var vi först på John Doe och sen på kravall, var väldigt trevligt. Jag och IP röjde på dansgolvet när de väl lyckades spela två hårdrockslåtar. På fredagen var jag på middag med folk i vakten och sen bar det av till [hg]. Klart att man var på efterfest också, där blev jag lurad till att äta bacon som legat på golvet, tyvärr finns det filmbevis på detta, men jag kan ju alltid neka att det är jag i filmen.. På lördagen vaknade jag upp, fortfarande full, skällde ut mig själv för att jag hade lagt min tröja i en hink med vatten.. På vägen till tävlingen hittar jag nåns hemmanycklar i min ficka och inser då att jag inte har den blekaste aningen om vems det är, men det visade sig vara Johans.. På tävlingen var jag trött, grinig och otaggad.. Försökte psyka alla motståndarna, funkade alla utom en gång, då vi förlorade.. Men vi slog ju ut förra årets vinnare och ett av Aristocatslagen, så det var ju kul iaf!! Sittningen var trevlig. Killarna var så himla snygga!!! Mer kostymer på killar till mig tack!!! Klart att det blev efterfest igen.. suck.. men men.. Söndagen spenderade jag med kommitten, för vi skulle fota oss till tidningen. Sen åt vi sushi, mums mums!!

Idag spenderar jag tiden med att vakna och kolla på den otroligt långa kön som är till biljettsläppet imorn, fan va skoj det ska bli!!!!!!! Ska försöka ta mig hit till släppet, men det e nog lugnt..

//Ida

Inga kommentarer: