onsdag 4 mars 2009

Pasta for the win..

bläääääääää.. Jag måste börja bli ekonomisk, så nu har jag slutat köpa färdigmat, så det som bjuds på är mest pasta.. usch.. måste kanske lära mig laga mat eller i alla fall hitta tid till att laga nåt mer avancerat..

Idag har varit en bra dag. Kl 6.55 ringde Lisa och såg till att jag var vaken, mycket trevligt att höra en glad röst på morgonen (hon lät glad, vet inte om hon var det..). Sen så har jag och min projektgrupp hunnit klart med den uppgiften vi fick på lektionen idag så nu kan man lägga den kursen på hyllan fram tills efter tenta P. Jag har suttit och pluggat flitigt och idag kom Johan in och var på strålande bra humör, vilket var roligt att se.. I helhet var dagen bra, förutom ett skavsår på hälen och en brist på saxar.. Och den tråkiga maten.. Men men.. Man kan ju inte få allt..

Nu ska jag äta köttbullar, pasta och ketchup..

Vi ses!

Inga kommentarer: