tisdag 3 mars 2009

Nu drar Tenta P igång..

Eller jag tänkte tjuvstarta i alla fall.. Hittade en bra sida idag med alla lösningar på alla problemen i vågfysiken, så det gick betydligt lättare att plugga..

Vi hade även funkissläpp idag, bara 46 platser kvar vilket är sjukt bra!! Det var mycket folk när jag var förbi och hälsade på, fick låna en kamera för att fota lite, ska bli kul att se vad fotonördarna säger om mina fina bilder.. Jag tror dom blev estetiskt tilltalande, eller inte..

Sen blev jag av med mitt jobbpass på lördag också så att jag kan koncentrera mig på skolan och det känns väldigt skönt faktiskt, för det släppte ju lite idag och rullade på ganska bra..

Nu ska jag bara hitta nån som kan ringa och väcka mig på mornarna.. Någon frivillig som kan ringa vid kl 7 alternativt komma och dra upp mig ur sängen och ge mig frukost och klä på mig?

Ha det gött!

Inga kommentarer: