onsdag 8 april 2009

Två dagar av shoppande, flyttande, städande..

Senaste två dagarna har jag inte gjort speciellt mycket vettigt, men det har varit ganska trevligt.. Igår var jag ute med Johan på Tornby och kollade runt, tyvärr så var det jag skulle köpa slut och det Johan skulle köpa fanns inte tillgängligt just då.. Men jag kom hem med nya glas, krokar och en toalettborste.. =) Sen begav jag mig till skolan och satt och pluggade ett tag, sen så följde jag med ända ner till G huset och var sällskap när Johan skulle kolla på SOFs krachade server.. Jag har tom lämnat ett fint märke på den.. Ett klistermärke där det står "SÄK WAS HERE :)".

Idag så vaknade jag sent eftersom jag inatt hade vaknat kl 3.30 av at jag hade panik av allt damm och annat skit, så när jag vaknade städade jag och diskade och hoppas på att kunna sova bättre inatt. Sen senare på dagen så hjälpte jag Johan att flytta lite grejer, som tack bjöd han på mat. Jag, Johan och Patrik satt i en ganska tom lägenhet på vardagsrumsgolvet och thaimat. Det var trevligt det med, kom hem vid 20 tiden och har sen dess inte gjort nåt vettigt alls.

Martin har även under dessa två dagar och den lilla tid jag spenderat på knutpunkten hunnit spela följande video ca 200gånger.. =)

Inga kommentarer: