fredag 17 april 2009

Jag har blivit sommarlat

nu känner jag att man inte borde behöva anstränga sig nåt mer. Jag har överlevt vintern sådär som på gränsen till att inte klara av den.. Nu när det börjar bli varmt ute så kan väl världen vara lite snäll mot en människa som mig och ge mig ledigt.. eller inte.. Nu blir det åka av resten av våren, näst nästa vecka börjar SOF och sen e det igång, sen är det tentor och sen är det sommar. I sommar ska jag bara ha det bra.. Sola, äta god mat och jäsa lite extra mycket..

Vad jag har gjort denna vecka är inte mycket. Var på Tornby igår och handlade strumpbyxor och skor. Sen var jag, Julia och Said hemma hos Johan och åt tapastallrik, baconinlindad fläskfile med mozarella, hemmagjord bearneissås och klyftpotatis.. Sen så gjorde vi maränger och åt även av en kaka som johan hade i frysen.. nom nom nom.. Så idag e jag extra go och glad.. Man vill ju vara gla va!

NU e det helg.. tjo!

Inga kommentarer: