söndag 5 april 2009

tokhelg

oj oj!

Fredagen var trevlig som vanligt, men min hörsel var något nedsatt.. Fast jag tror jag bara tolkade världen lite bättre då.. Jag skulle hem till Baren och fira Harry och ta det lugnt i fredags, sen dök det upp nån med mintu och annat som man kunde shotta.. Där nånstans blev kvällen helt plötsligt inte lugnt längre.. När vi kom till hg så röjde vi runt som vanligt och mitt i vårt dansande så lyckas Johan ramla och ta emot sig mitt i en hög av krossat glas, stackarn höll på att förblöda hela vägen ner till Entren där Jenny och Emanuel tog hand om honom, ett fint bandage fick han på handen, sen var det bara att köra vidare.. =)Klart att det blev efterfest sen också.. suck.. dålig vana

Lördagen vakna jag upp och var otroligt jävla seg, kl 18 skulle vi ses på hg för att ha 100krfest, det var väldigt väldigt trevligt, men jag var så trött att jag gick hem kl 1.30 och somna gott.. =)

Idag söndag har jag bakat kladdkaka och mest latat mig.. Kan vara bra ibland det med..=)

Inga kommentarer: