torsdag 2 april 2009

Pollen och annat..

usch usch.. Nu känner jag att det är på väg.. våren, väldigt trevlig tillställning, men det kliar så i näsan..:( Har även insett att pengarna nästan är slut på kontot, fast nu är det ju tentaplugg som gäller och kyl, frys och skafferi är full av mat så det bli väl till att snåla på utgifterna..

Hade även alkoholutbildning idag, det var intressant, fick chansen att fråga alla dumma frågor som en simpel vakt som jag går och tänker på annars.. ;)

Insåg imorse att det var dags att tvätta, normala människor har ju problemet att strumpor och underkläder tar slut, jag har problemet att alla linnen tar slut.. men men.. i eftermiddag finns det förhoppningsvis någonting rent..

Denna vecka har varit ganska innehållslös ur det roliga perspektivet, har gjort massor, men inget som kan tänkas intressera vem som hellst.. Jag menar, hur kul skulle det vara om jag skrev om föreläsningar, möten, långa köer, programmering, produktionen på SAAB, alkoholutbildningar och fler möten?

Nu ska jag samla mod till tvättstugan..

Inga kommentarer: