lördag 27 juni 2009

Om jag hade varit kille..

.. så hade min mamma döpt mig till William, men det var inte det jag skulle säga. Utan, hade jag varit kille, så hade jag nog stormtrivts på mitt jobb igår. Det var lättklädda tjejer som åkte fram och tillbaka på flaket på en bil. När de var klara med det så var de uppe på scenen och studsade runt i typ trosor.. Detta medans en norrman skrek i micken (verkligen tokskrek) och fick hela publiken att skrika "Visa pattarna". Sedan så fick han upp två "civila" tjejer på scenen som också visade brösten. Eftersom det var många lättklädda tjejer på scenen så var ju resten av tjejerna som var på Mantorp igår tvugna att stå ut för att kunna få någon uppmärksamhet av karlarna, så det slutade med att typ alla tjejer gick lättklädda, ålade sig "sexigt" på dansgolvet och visade brösten för fotograferande killar..

Inte för att jag får tycka såhär, men jag gör det endå, Normannen som skrek i micken fick en käftsmäll av en av tjejerna som blev uppdragna på scen´s killkompis.. hehe.. Annars var det väl typ 3 bråk som vi bröt, fördel med att vara tjej, det står två killar och mucker, två ordningsvaktstjejer går in och bryter, då slår de iaf inte på oss..

Det enda vi tjejer fick kolla på var en kill i mankini, väldigt sexigt.. INTE!

Som sagt annorlunda kväll, men väldigt trevlig!

Ska jobba ikväll igen, igår var den lugna kvällen.. Så får väl se hur det blir ikväll..

Hittade bilder som kanske förklarar bättre om hur tjejerna såg ut eller iaf gör mitt inlägg lite mer vänligt för eventuella killar som läser..



Inga kommentarer: