tisdag 2 juni 2009

Hur ska det gå..

Jag har under de senaste 6 månaderna lovat lite mer än vad jag kan hålla.. Jag har sagt hela tiden "det blir efter SOF", nu är det efter SOF och jag börjar inse att det har samlats saker på hög.. Tänkte att om jag skriver en lista på allt jag sagt att jag ska göra så återkommer jag med resultat sen.. Min blogg kanske ska döpas om till "Mitt nya liv.." eller nåt.. Aja.. får se vart jag hamnar..

Jag ska

- Äta nyttigare
- Börja träna på riktigt
- Sluta med all jävla skräpmat (ingår i min äta nyttigare iof, men värt en egen punkt)
- Sluta snusa
- Läsa en kurs i Japanska
- Spara pengar

Som sagt, jag återkommer med resultaten efter sommaren..

2 kommentarer:

Lisa sa...

Sluta snusa alltså? vill du ha hjälp så kan jag ha en liten käpp att slå dig med varje gång jag ser dig snusa..fast det blir kanske jobbigare för mig som måste ha med mig käppen hela tiden...

ida sa...

Ja tack! Nej. men vafan, harry har ju slutat.. kan ju inte vara sämre än honom..