söndag 28 juni 2009

Citat

Ok, i helgen så har jag fått höra en hel del roliga saker från gäster och annat folk.

"Om du går upp på scen och slår batongen i huvudet på han norrmannen som står och skriker i micken så lovar jag att skriva ett läkarintyg på att skadorna var från innan" - Läkaren på Mantorp

"Man skulle kunna säga att tjejerna uppe på scen tillhör andrahandssorteringen, skadat gods helt enkelt" - gäst

"Är inte du för snygg för att vara vakt?" - gäst

"En ordningsvakt har spräckt skallen på mig en gång, kan du lova att inte göra det. Jag menar, du ser för snäll ut för att göra det. Om jag lovar att vara snäll så kan väl du lova att inte göra illa mig" - Rolig gäst från första kvällen

"Du kan få kasta ut mig när du vill" - gäst

"Ursäkta, skulle ni kunna hjälpa mig till tältet. Jag är för full för att vara kvar här och bör lämna området. (på vägen ut) Vänta, jag ska slänga min öl här, för den får jag inte ta med mig ut" - gäst med koll på sig själv

Lisa fick en skön också från en av tjejerna som stod uppe på scenen och jaa.. jag vet faktiskt inte vad de gjorde.. Hon ville iallafall gå ut med öl och kom med kommentaren "Men snälla, jag har stått på scen hela kvällen och förtjänar faktiskt den här ölen"..

Inga kommentarer: