tisdag 27 januari 2009

mycket att göra..

Jaha, då har skolan dragit igång på riktigt och man inser att man har massa labbar, projektarbete, lektioner, föreläsningar och såklart tentor att se fram emot.. Men så har man även roliga saker att se fram emot, som till exempel VSR!!! Jag hoppas på att jag får det minst lika roligt som jag hade det på TK, men det tror jag.. I år ska jag nog försöka ta mig till backen och kolla på tävlingen också, man glömmer lätt bort alla tävlingar som är anslutna till alla fester på skolan, men men.. Man kan ju inte vara med på allt hela tiden..

Imorrn är det vaktträning, ska bli kul att få bråka lite på låtsas, tyvärr verkar det som att jag håller på att bli sjuk, men det är bara att ladda med en massa vitaminer! På torsdag ska jag även på [hg], först ska jag fira Anna att hon faktiskt, eventuellt, troligt, men ändå rätt säkert, är klar på Y-sektionen, så hon, till skillnad från mig, kan lämna allt som jag nämde i början bakom sig.. Fast å andra sidan så kommer hon ju missa en massa skoj också, men det är väl det priset man får betala när man är färdigutbildad Civil Ingentinggör.. ;)

Jag har även lärt mig ett nytt spel idag, genom att titta på, kommer inte ihåg vad det heter, men typ Go, kanske.. hmmm.. Det såg ut som ett stort Othello, påminde lite om det, men inte speciellt mycket, kan tydligen ta en tid att spela, men det gör ju även Monopol och hur många gånger har man inte spelat det..

Det var nog en sammanfattning av min dag.. Ska bli bättre på att skriva i min blogg lite oftare, speciellt alla roliga saker som man är med om..

Inga kommentarer: