torsdag 29 januari 2009

bra dag igår, mindre bra start idag..

Igår fick jag två nya ordningsvaktsskjortor, det roliga med dom är att det är reflextryck på dem, så de glittrar, men vi ska väl också få ha vårat bling bling kan man tycka! Sen så fick jag även min urmysiga [hg]-tröja, den ska jag nog ha på mig idag.. Vi tränade även med vakten, tyvärr är det ju mindre lätt för mig att ta mig förbi vissa vakter i en trappa, men jag kämpade som fan och lyckades till slut, höll på att få en Drott över mig i trappan också, det hade nog varit det sista jag gjort i mitt liv om det inträffat.. Annars gick det bra, lite blåmärken och sånt.. Men framförallt har jag fått höra en del nya vakthistorier och det är alltid trevligt..

Denna dagen startade dock sämre.. Skulle vara på lektion kl 8 och delat ut flyers kl 10, men jag vaknade kl 11.. Så det blev inget med det.. Nu är hela min dagsplanering förskjuten och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Hoppa över städningen kanske..

Nej.. Dags att dra..

Inga kommentarer: