måndag 22 december 2008

Jullov

Jahapp.. då var tentor och annat över för denna termin. Nu ska man bara ta sig hem och vara ledig någon vecka och värma upp inför en resa till Åre, som jag tror kommer bli GRYMT rolig.

Tyvärr är jag ju inte bäst på att göra det jag borde göra så jag har ju inte städat hemma som det var tänkt och jag lär ju inte hinna bli klar innan jag lämnar Linköping. Men denna helg har varit fylld av andra trevliga saker. I fredags var jag på Ville Valla Pub för första gången och efter det begav jag mig hem till en kompis och hälsade på där en stund, det var mycket lärare och mycket sjungande. Sen i lördags så var jag först nere på stan med en kompis och hjälpte honom inhandla en julklapp, sen var jag hemma hos en annan kompis och hade det bara mysigt, kollade på två filmer. Hipp Hipps julkalender och Supersugen, typiskt bra lördag!

Men sen kom söndagen och jag skulle städa, men istället så lyckas jag starta ett projekt som aldrig avslutades och nu ser lägenheten värre ut än innan, men lite måste man väl ha att göra när man kommer tillbaka till linköping igen!

Så nu ska jag bara ligga hemma hos mina föräldrar och jäsa resten av veckan, verkar eventuellt bli utgång i Stockholm till helgen, det ska bli najs!

Hoppas alla får en trevlig jul med mycket mat och annat som hörs till!

God Jul!

Inga kommentarer: