tisdag 22 februari 2011

Dag 1 - Presentera mig själv

Mitt namn är Ida, jag kommer ursprungligen från Jakobsberg som ligger nordväst om Stockholm. Just för tillfället bor jag i Linköping och läser 4e året på Maskinteknik (Master/Civil ingenjör). När jag inte pluggar brukar jag umgås med vänner, träna eller jobba.

Mina drömmer här i livet är att se världen, jag har varit i Japan och ska nu senare i vår åka till New York. Jag har även besökt en hel del ställen i Europa, såsom Tyskland, Frankrike, Spanien, England och säkert fler länder som jag inte kommer på just nu.

När jag blir stor vill jag jobba med något spännande och utvecklande, just nu läser jag flyginriktningen på min utbildning, så det är en ganska stor sannolikhet att det är just flygplan jag kommer jobba med i framtiden. Jag drömmer även om att skaffa hund, längesen jag hade ett husdjur. Vilken ras jag vill ha vet jag inte, men favoriterna är schäfer (haft en), engelsk bulldogg, rottweiler eller någon annan stor hund.

Jag tror att många ser mig som en väldigt tuff person, men jag ser mig själv som snäll och rättvis. Jag gillar inte när folk försöker bestämma över mig eller tror de kan komma undan med vadsomhelst.

Jag vet inte riktigt vad jag mer kan säga om mig själv.

Inga kommentarer: